fredag 27 mars 2009

Fredag

började dagen med att upptäcka underbart mycket snö... jag älskar snö och det gör min killar också så vi tog bilen till garddis för att ta en trevlig mprgonpromenad där killarna kunde springa ordentligt. Skulle ju sedan lämna dem på dagis så jag brukar passa på att gå andra ställen än vanligt då när man ändå är ute och åker efter det blev det en tur till uppfödaren för att visa mh protokollet. Kom fram till dem precis i frukosten så det blev till att störa för inte kunde jag ju baar lämna papparet och åka fick ju komma in hälsa på tjejerna och prata med de tvåbent lite om resultat och annat. Efter det blev det brottom till dagis för att lämna killarna skulle dela hus med enn malle som hade ätit upp haöva soffan i buren. Snurre blev lite galen när jag skulle gå inte för att jag gick utan för han såg att jag lämna mat till han och freddi. Är det något snurre är så är det hungrig. alltid konstant. Så jag misstänker att dagis fröken fick säga till han ordentligt eller flytta maten utan för hans nos avstånd. ha ha. efter det bar det av till jobbet för att efter det åka och träna kettelbell på q, för att efter det plocka upp mama och åka och hämta killarna på dagis. Gillar inte att åka och träna innan jag hämtar killarna men nu när inte linus är hemma så blir det så ensamt för dem om jag ska träna när jag hämtat dem och så passa träningen så bra till nr jag slutar så då går jag mot mina principer. Har ju nu börjat mitt nya liv träna själv.

efter det blev det en tur för killarna på berget inte så lång men i alla fall 30 minuter så de fick springa av sig. Har ju varit på dagis hela dagen så fysiskt trötta brukar de inte vara men hjärn trötta så det räcker brukar inte lyfta mer på huvudet efter man kommit hem till lägenheten. så turen efter dagis är mest för att släppa ut det sista de samlat på sig samt för att vara säker på att de gjort av sig för kvällen.

Efter det blir det mat för matte och soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar