onsdag 25 mars 2009

träning

Har varit med killarna på 45 minuters på gärdet på morgonen för att låta dem sprinag av sig vid 6. Sprang faktiskt på ett rådjur men ingen av killarna sprang efter även om de både såg och rörde sig efter det så kom de fint på inkallningen. Jävligt nöjd över dem då speciellt sedan jag stog flera meter bort och de bara hade några få meter till djuret som sprang framför fötterna på dem. Hade varit annat om det varit en Älg skulle jag misstänka snurre har ju en förkärlek till dem men är ju inte så konstigt han är ju med på älgjakten.

Det man kan komentera är hur de båda reagerade på att djuret stod där och sprang framför näsan på dem, freddi spreng så fort rådjuret sprang medans snurre stanna upp och sedan när han kolat in sprang men som sagt kom fint efter bara några meter när matte ropa. Vad trodde de igentligen att jag hade för muta i fickan?

Jobba sedan kort dag på jobbet för atts edan åka på inskrivning på mp riktigt trevligt men värdena var väl inte lika trevliga att se och verkligen inte efter att han som gjorde mätningarna skrivit fel och satt men som lika tung som lång ni kan tänka er vilka värden det blir i BMI och liknande då? Men nu efterråtså skulle jag vilja ha de värdena för att då är det garanterat att jag förbättarar mig på 3 månader. ha ha är det latmasken som talar?

Efter genomgång och nyckel utlämnande så var det bara att ta tag i tränandet så det blev 20 min promenad i tempo så man verkligen ville börja löpa sedan 20 minuter på cykeln och sluta det hela med 20 minuter på den där konstiga mojängen med armar och ben. Om ni inte vet vad svett är så kom och titta när jag tränar har ni hört tala om pölar? Det är förjävligt som tjej ska man inte svettas som jag jag blir ju svettig av att tänka träna och inte spelar extra kilona någon roll. har alltid varit sådan som svettas lätt även som riktigt bra tränad så det är bara att lära sig att leva med.

efter det var det killarnas tur att få sig ett pass, pappa hade tagit dem på kisserunda i blåsut på 30 minuter men det var allt. Så jag betämde mig sedan benen var möra och jag med så tog vi en cykelrunda till Vbhk och tillbaka tog 45 minuter. körde intervaller för att de skulle få använde flåset.

sedan bar det av till bröl för att kolla på blommor med mamma vi tog ett par avstickare för att kolla om vi kunde hitta q någonstans men inte n hund såg vi. Efter blommorna bar det av till rådaefors via sundalsryr för att leta efter q stanna på vägen och frågade i flera hus men inget naopp fick vi. s Det blev sedan rösebovägen hem samanlagt letade vi i 2 timmar.

efter var det dags för killarna att få en kisse runda på 20 minuter och nu sitter jag snart i soffan och slappar och drömmer om godis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar