måndag 30 mars 2009

tisdag morgon

jaha då har jag precis kommit hem efter att ha varit på mp och kört ett 45 minuterspass spinning. klockan 7.

Igår blev det jobba till två för att efter det åka till mp och köra 20 mastodont passet som jag hatar men jag övlevde som vanligt, det är så jäkla tråkigt det passat. Men inte vågar man klaga hos tränarn utan man gör bara vad man blivit tillsagd, men igår så tog jag ialla fall en tidning och läsate under cyklingen det underlättade. Efter det blev det hem äta mat för att sedan träffa helen och gå på stan och ta en liten fika blir väl sista fikan denna våren, ha ha.

Ganska skönt att vara hundlös efter en vecka med bara hundar ja som ni förstår så var killarna på dagis igår precis som de är idag. Så jag passa på att göra allt det man vill men inte hinner annars som att träffa vänner och slappa och bara vara. Tog även en sväng med mamma i vänersborg för att sedan åka hem och slappa framför datorn till alla mina killar kom hem. idag efter jobbet ska jag även då försöka hitta på nått för att ta vara på hundlöstid. Låter som om killarna är en plåga det är de inte men ibland när det är mycket och man är själv och livet bara rulllar på och man ska träna och jobba så kan det bli lite mycket. Har väl att göra med att jag har så högt ställda krav på hur mycket de behöver komma ut och få i veckan för att vara nöjda ( matte ska vara nöjd). Tycker faktiskt att man har krav på sig att de ska få en stimulernade med både motion för kropp och hjärna och då menar jag inte 30 minuter runt skräckland.

1 kommentar: